Золоті
правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2. Вчитель
повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам
любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і
відвертий.
3. У
вчителя не має бути "любимчиків", тоді дитина прислухатиметься до
порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним
найсокровеннішим.
4 Учитель
має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає
його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Вчитель
повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії
завдяки природі, мистецтву.
6. Вчителю
слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б
жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині
лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість
тим самим.
7. Учителю
варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.
8. Завдання
вчителя, як особистості: "знайди себе в собі”, підкори себе собі,
оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
9. Учитель
повинен володіти мистецтвом
індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній
вогник самоповаги.
10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський
колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами
якої треба рахуватися.
11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум,
не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її,
захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться
доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську
гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
13. Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну,
боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама
себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня
найважливіша робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар